CINTA YANG BERPUTIK

Thursday, December 15, 2011

Aku dan dia sudah berkawan baru jerr dua bulan , walaupun usia persahabatan kami masih mentah tapi aku percaya kepada dia , dia juga percaya padaku .Semua yang tersirat dalam hati aku ni, aku cerita dekat dia dan bila aku bercerita dekat dia kisah-kisah aku , aku berasa seronok sangat aku rasa selesa.

   Bila waktu petang orang lain membuat latihan untuk persembahan majlis penutup Plkn aku pula mengambil kesempatan untuk berborak dengan dia, bila aku berborak dengan dia aku rasa dunia ini aku yang punya , aku seolah-olah berada dalam dunia aku sendiri.

   Semua perkara yang sidia lalui dia bercerita padaku , keadaan kesihatan dia , soal peribadi, keluarga, rintihan dia, dia juga seorang yang begitu mengambil berat padaku ,bila dia melihat air muka aku berubah sikit dialah orang pertama yang menanyakan keadaan aku.

   Lama-lama aku semakin serasi dengan dia ,dan aku selalu memikirkan dia , aku pun taktahu kenapa,bila aku membayangi wajah dia hati aku berdebar-debar aku sendiri tak tahu kenapa, bila sehari dia tak mesej  ,aku seolah-olah  "cacing kepanasan" tidak tentu arah .

   Aku sendiri keliru dengan isi hatiku , namun aku amat selesa dengan sidia, dan aku percaya dialah cinta aku, tapi aku seorang penakut aku tak cukup berani untuk memberitahu perasaan aku kepada dia.

  Kerana sidia mampu untuk menjadikan seorang yang pendiam,dia juga mampu menjadikan aku seorang yang becok...hmmm aduh macammana aku nak ketepikan ego aku , supaya aku dapat luahkan perasaan aku dekat dia....situasi yang aku hadapi seumpama batu yang menhempap dada aku...sungguh sesak aku menanggungnya.


1 comments:

Unknown said...

awak ni senang jatuh hati. ini pendapat je. kalau awak kenal dengan saya En. Asyraaf Munshi,mesti awak suka saya macam mana awak suka si dia ni :)hehhehe boleh berkenalan???

Post a Comment