GILER SAKAN...

Friday, December 24, 2010


HAHAHAH.....tu laa lepas spm mak suruh cari kerja tapi tak nak inilah jadinya takdek kerja nak di buat...hahahahahha
-inilah caranya lepasan spm menghabiskan masa...hahahah-
-TAMAN LAYANG2 KEPONG-







yang dekat belakang tu WATAK SAMPINGAN jer...hahahha




















LIFE IS A JOURNEY

Sunday, December 12, 2010

       This journey is our test , many times we loose course of our purpose and we let the insignificant aspect of our lives occupy our goals and ambition .
    
       We loose focus of our journey , and our purpose while our souls yearn to discover our creator . The very same creator that has created everything in existance so that we can apply our god given logic and reason to discover him.
    
        What will it take ffor us to get our man made difference , and united under such a magnificant creator ?. You can choose to focus on our difference , you can choose to call yourself whatever you wish but understand that the creator has selected only one name for the believers .

And when you look beyond the semantics , you might be surprised at what you discover for.

      

SYUKUR BY CAP AMIN

Thursday, December 9, 2010

video

SYUKUR...
video yang dirakamkan di belakang kampus universiti malaya..ini...
yang dinyayikan oleh syamsul amin...
hhahhahaah......memang x dek kerja btull arrr...sebenarnya diorang masa ney tgah cari kedai makan.....tpi tak jumpa-jumpa....hahhhahaha
tengah kebulur arrr...tuu....
hahahahahah
huhhh tu laaa penyanyi nye dah ader rupa macam the rock....ape pon korang tgok arr video ney...yang di bawa khas untuk korang...hahhaah..
(jangan segan-segan nak komen yerrr...)

spm dan merdeka...

Merdeka-merdeka
itu lah yang sering di-laung oleh kebanyakan pelajar yang telah selesai menjalankan peperiksaan
sijil pelajaran malaysia....
atau ada diantara mereka menggelarnya peperiksaan paling mudah arrr....
but guys....kita kena ingat ...sbnarnya....kita merdeka...belum tentu...
kita selamat...seperti malaysia sendiri wlaupon..kita sudah merdeka akan tetapi...kita masih bergelut dengan...ancaman komunis....
pelajar lepasan....spm /stpm
perlulah ingat bahawa...sebenarnya perjalanan baru sajer bermula.....
dengan itu kalo ader yang menyimpan hasrat untuk berkhawin kerr...nk kerja terus...ker...korban laaa dulu....
belum tiba masanya sabar eekk.....
ok good luck for spm/stpm
ingat harapan mak dan ayah....
jgan lah kecewa dan berputus asa....jika kita gagal sekali...itu x bermakna kita gagal selamanya
berusahalah.....
ingatlah bahawa allah s.w.t. tidak kan mengubah seseorang jika dia tidak mengubah dirinya.....
dekat-dekatlah kepada tuhan....

usaha tanpa amal SOMBONG
AMAL tanpa usaha KOSONG