sekolah oh sekolah

Monday, January 3, 2011


DEWAN SPM....
Inilah kelas aku semasa amik spm....8 subjec semuanya...huuhuh malas nak amik banyak2 subject.......nak amik banyak2 buat aper yang ney pon masih tak tertanggung lagi....hhahahaha
(burukkan meja...aku) tak selesa betul masa amik exam ari tu....huhuhuuhuuh
sempat jugak tangkap gambar....hahahhaa kantoi amek beg...hehehhe




sebelum exam pon sempat agi bergambar bukanye nak baca untuk last minute ker...hahahah

disebabkan exam seterusnya lambat lagi nak mula .....boleh pulak tu pergi kompleks
hahahhahah
macam mak joyah arr mamat kat sebelah kiri tu...
hahahaha
jangan marah arrr...
ini bukan kerja amal menggangkat kanak2 istimewa yer...hehehheeh
tengok arr dengan penuh kasih sayang dan seluruh jiwa dan raga aku gunakan untuk 
menggangkat brother ni...huhuuh
kalo berat dia 50-60...xper agi...ni.110...huhuhu
ini sebenarnya bukan lukisan merapu...yang biasa tapi ....sebenarnya salah satu daripada dinding sekolah aku yang dibenarkan  conteng oleh pengetua kita orang.... 
sek.men.bandar baru sungai buloh...
(bangge tulis nama sekolah...hahhaha)
thanks Cikgu Hakim (syang jugak aku kat pengetua aku...hahhhahahaa)...
apapon ....skung hanya tinggal kenangan.....
but the way....for calon spm tahun ney...good luck...


0 comments:

Post a Comment