BANGUN SEKOLAH !!!!!!!!

Thursday, January 6, 2011

Salam dan selmat muhibah ...ni aku ader nak share cerita yang agak membagkitkan memori aku semasa 
sekolah...(rindu sekolah) 
x dek bukanye ape...semalam aku dah arr tidur lambat giler ...aku tidor pukul 4 pagi...sajer
berfacebook kan..ala korang pon ader jugak..kan
then pagi ni...pukul 6.30 pagi mak aku kejut Asyraaf bangun !!!!! nanti lambat pergi sekolah...nanti kang cikgu ko....telefon mama pulak kang...pasu kene pergi bilik disiplin...bangun laa cepat...
pastu dengan rasa penuh heran....mama asyraaf maner ader sekolah dah...
mak aku plak cakap ko nak jadi aper kalo x pergi sekolah...dengan penuh kehairanan dan PELIK...
tapi apapon aku diselamatkan oleh adik aku....
adik aku cakap...mama abg asyraaf kan dah abis sekolah ...dia nak sekolah ape lagi...huhuhuh
tu arr..kecoh pagi2 ....lagipon ukan selalu aku bangun pagi...ney...hahaha
kantoi...
apapon adik2 yg sekolah tu rajin2 belajar tau...hahaah
salam..
...

0 comments:

Post a Comment