PENAKUT BY YUNA

Thursday, June 30, 2011



YUNA
PENAKUT



Tak semua kau rencanakan berlaku

mungkin nasib tak menyebelahi aku

entah mengapa
engkau yg aku cinta
mungkin lebih baik
kau kulepas saja
oh ini tidak adil
tidak adil baginya
oh ini tidak adil
tidak adil bagi ku
oh ini tidak adil utk
kau bertanya cintaku
mencintaimu juga
tidak adil, tidak adil baginya
tak semua kau rencanakan berlaku
mungkin nasib tak menyebelahi aku
entah mengapa
engkau yg aku cinta
mungkin lebih baik kau
kulepas saja
oh ini tidak adil, tidak adil baginya
oh ini tidak adil, tidak adil bagiku
oh ini tidak adil utk engkau bertanya cintaku
mencintaimu juga bukan milikku
dan aku memang penakut
mengakui cinta kepadamu
seribu kali kucuba
ucapkan
bila bersamamu
kau bukan milikku
dan engkau pun tahu
kau bukan milikku 




TULUS IKHLAS

0 comments:

Post a Comment