BUDAK KELAS AKU

Saturday, June 18, 2011

ASALAMUALAIKUM......hari jumaat yang lepas aku kene kena stayback ..sebab kelas aku dia nak buat keceriaan kelas....dengan hati yang terlalu ikhlas dan terbuka untuk pergi....so aku tak balik arr rumah... masa dalam perjalanan nak pergi cari masjid...tuw...pergilah cari kedai...aku pulak masa tu tak bawak duit lebih...nasib baik aku ada kawan sejati...sanggup dia belanja..aku makan..syukur giler arrr....(dah arr aku mintak macam2...ahhahaha)

okey lepas sembahyang sembahyang jumaat bermulalah operasi keceriaan kelas...sebenarnya aku tak memainkan peranan sangat ponn...aku cuma merayau...usik2 orang haahahhah...AKU MEMANG....
DAHH setle bersih-bersih kelas ape lagi tangkap gambar arrr...hahahah











sekian
TERIMA KASIH

0 comments:

Post a Comment