SAKIT HATI

Thursday, December 6, 2012

Ku tahu tak aku gila-gila sakit hati dengan kau , sampaikan malam tu aku mimpi-mimpi marah kan kau , aku tak tahula kenapa aku marah sangat dengan kau.

Mungkin bagi kau benda tu sikit jerrr boleh buat gurau. Tapi sebenarnya benda tu bagi kesan yang besar dekat hati aku . Aku marah gila, sampai aku tak boleh nak fikirkan benda lain selain marah .

Ialah mungkin kau memandang paras rupa ,tambah lagi aku ni tak seberapa gemok pulak tu...tapi sebelum ni kau dapat BF yang ensem2 taff..... ko pandang hina laa dekat aku .

Sekarang aku tak tahu nak buat apa dah sekarang , hati aku betul-betul sakit , bila pikir pasal kau aku lagi rasa nak marah mungkin  aku perlukan ruang untuk bersendirian unuk menghilangkan rasa amarah ,dendam aku nii....

KAU TOLONGLAA JAGA HATIAKU NI JUGAK

    TAK BERMAKNA AKU NI LELAKI AKU TAK ADEK HATI DAN PERASAAN 


0 comments:

Post a Comment