TERIMA KASIH CIKGU.....

Sunday, May 15, 2011

asalamualaikum dan salam sejahtera....
saya di sini ingin mengambil kesempatan yang ada untuk mengucapkan selamat hari guru kepada semua guru2 di malaysia dan seluruh dunia.....khusuhnya buat guru2 yang telah membimbing saya semasa  di tingkatan 5...

  Ini kerana semasa saya di tingkatan 5 adalah tahun yang paling genting bagi saya...saya berada dalam keadaan tertekan dan tidak matang........saya ingin mengucapkan terima kasih cikgu kerana telah memperingatkan dan menuedarkan saya untuk belajar....dan saya rasa jika cikgu tiada , saya mungkin sudah lama berhenti sekolah....

 Saya tahu ...bukanlah mudah untuk membinbing saya yang berhati batu ini....namun cikgu tidak pernah berputus asa untuk membinbing dan mendidik saya tanpa merasa lelah .........dan putus asa....

 PN.MALISAH ZAINOL
 PN.ROSMATI LAMRI
 PN.NORAHAYU MAT JUNOH
PN.MARIA AHMAD
(BONDA)


tanpa anda siapalah saya
.....................
TERIMA KASIH
CIKGU

TULUS IKHLAS
DARIPADA

0 comments:

Post a Comment